• Sottu a lu ponte - Ninni Nanna - Petru Leca - Barbara Furtuna

    Sottu a lu ponte - Ninni Nanna - Petru Leca - Barbara Furtuna

    Poème écrit pendant la guerre de 1914-18 par Petru Santu Leca d’Arbori (Arbori 1879 - Nice 1951)

    Sottu a lu ponte - Ninni Nanna - Petru Leca - Barbara Furtuna

    Ninni nanna

    Sott'a lu ponte ci luce la luna...
    E stelle in celu un ne manca manc'una
    Dormi.

    In li castagni si lagna lu ventu
    U nostru lume sarà prestu spentu
    Dormi

    Ind'una casa - ma quale sarà ! -
    Batte lu stacciu e si sente cantà
    Dormi

    U ghjattu maio s'alliscia u mustacciu,
    Pianta la voce, si cheta lu stacciu.
    Dormi

    Un ghjagaru abbaghja, una sgiotta bela.
    S’empie la stanza d’adoru di mela.
    Dormi.

    Dumane anderemu à la vigna, induva
    I fighi so’ dolci e matura l’uva.
    Dormi.

    So cinque mesi che no simu soli.
    A guerra ha pigliatu i babbi a i figlioli
    Dormi.

    Mi frighje lu core un ne possu più
    Lascia pienghje a mè sta sera ma tu
    Dormi.

    La lune brille sous le pont, il ne manque même pas une étoile dans le ciel,
    Dors.
    On entend la plainte du vent dans les châtaigniers, la chandelle va bientôt s’éteindre
    Dors.
    Dans une maison – laquelle ? – on entend battre le tamis et des chants
    Dors.
    Le « grand chat », lisse ses moustaches, la voix et le tamis se taisent
    Dors.
    Le chien aboie et la chèvre bêle, la pièce est envahie par l’odeur de pomme
    Dors.
    Demain nous irons à la vigne, les figues y sont sucrées et le raisin mûr
    Dors.
    Voilà cinq mois que nous sommes seuls, la guerre a pris les pères aux enfants
    Dors.
    Mon cœur est brisé, je n’en peux plus, laisse moi pleurer ce soir, mais toi,
    Dors.

    Ninni nanna

    Mi Lam Mi Lam
    Sott'a lu ponte ci luce la luna...
    (Mi)Lam Rém Lam Mi
    E stelle in celu un ne manca manc'una
    Lam Mi Lam
    Dormi.

    Lam Sol lam
    In li castagni si lagna lu ventu
    Mi Lam Mi Lam Mi
    U nostru lume sarà prestu spentu
    Lam Mi Lam
    Dormi

    Ind'una casa - ma quale sarà ! -
    Batte lu stacciu e si sente cantà
    Dormi

    U ghjattu maio s'alliscia u mustacciu,
    Pianta la voce, si cheta lu stacciu.
    Dormi

    Un ghjagaru abbaghja, una sgiotta bela.
    S’empie la stanza d’adoru di mela.
    Dormi.

    Dumane anderemu à la vigna, induva
    I fighi so’ dolci e matura l’uva.
    Dormi.

    So cinque mesi che no simu soli.
    A guerra ha pigliatu i babbi a i figlioli
    Dormi.

    Mi frighje lu core un ne possu più
    Lascia pienghje a mè sta sera ma tu
    Dormi.


    Ninni nanna

    Mim Si7 Mim Si7 Mim
    Sott'a lu ponte ci luce la luna...
    Mim Sol Si7 Mim
    E stelle in celu un ne manca manc'una
    Mim Si7 Mim
    Dormi.

    Mim Ré Mim
    In li castagni si lagna lu ventu
    Si7 Mim Si7 Mim
    U nostru lume sarà prestu spentu
    Mim Si7 Mim
    Dormi

    Ind'una casa - ma quale sarà ! -
    Batte lu stacciu e si sente cantà
    Dormi

    U ghjattu maio s'alliscia u mustacciu,
    Pianta la voce, si cheta lu stacciu.
    Dormi

    Un ghjagaru abbaghja, una sgiotta bela.
    S’empie la stanza d’adoru di mela.
    Dormi.

    Dumane anderemu à la vigna, induva
    I fighi so’ dolci e matura l’uva.
    Dormi.

    So cinque mesi che no simu soli.
    A guerra ha pigliatu i babbi a i figlioli
    Dormi.

    Mi frighje lu core un ne possu più
    Lascia pienghje a mè sta sera ma tu
    Dormi.

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :