• Paisaghji - Guelfucci - (Fusina / Poletti)

    Voir UNA SI TU: PAISAGHJI (1976)

     

     

    Paisaghji

    Sim La Ré Mi La (bis) Mi7

    La                         Mi7                                  Fa#m

    Mi frigianu a memoria Issi capelli riccamati

    La                             Mi                                                   Ré Mi

    Ochji calisghjine è storia Pè isse strade è lochi ammati

    La                                Mi                                 Ré Mi

    Sopr’a l'acqua d'istatina A to faccia di nunziata

    Sim      Mi               La           Mi              La Sim

    Collu d'acula marina Cù la pelle basirgata

    Sim      Mi               La           Mi              La    Sim

    Collu d'acula marina Cù la pelle basirgata

     

    Sim La Ré Mi La (bis) Mi7

     

    La                             Mi7                                     Fa#m

    Labre d'uva malvasia Cume duie ale accuppiate

    La                                Mi                                    Ré Mi

    Fronte spechju è pusia Di settembre vi n'andate

    La                               Mi                             Ré Mi

    Chjar di luna nustalgia Cù li pianti di la fata

    Sim      Mi         La                 Mi             La Sim

    Bocca toia via via Lingua è parulla fidata

    Sim      Mi         La                 Mi             La im

    Bocca toia via via Lingua è parulla fidata

     

    Sim La Ré Mi La (bis) Mi7

     

    La                                Mi7                                  Fa##m

    E bracce chjama luntana Spinu d'alba è di serenu

    La                          Mi                                           Ré Mi

    Dinochje di la sulana Pochju chetu è tempu pienu

    La                   Mi                                     Ré Mi

    Cù la so sete liata E to mani à lu scupertu

    Sim   Mi               La                    Mi                         La Sim

    Focu è fola sunniata Di e to ghjambe a libru apertu

    Sim   Mi               La                    Mi                         La Sim

    Focu è fola sunniata Di e to ghjambe a libru apertu

     

    Sim La Ré Mi La (bis) Mi7

     

    La                         Mi7                                      Fa#m

    U to corpu muscatellu Pianu pianu respiratu

    La                               Mi                                      Ré Mi

    Nant'à l'onde lu battellu Di u ricordu prufumatu

    La                    Mi                                            Ré Mi

    U billicu nidicale Sessu e ventu inzzucheratu

    Sim      Mi               La           Mi              La Sim

    In pettu nidu e piuvale U core d'acellu sfiatatu

    Sim      Mi               La           Mi              La Sim

     

    In pettu nidu e piuvale U core d'acellu sfiatatu

    Paisaghji

    Do FaM7 Do

    Do                         Sol                                    Lam         Sol

    Mi frigianu a memoria Issi capelli riccamati

    Do                            Sol                                                      Fa Sol

    Ochji calisghjine è storia Pè isse strade è lochi ammati

    Do                               Sol                                    Fa Sol

    Sopr’a l'acqua d'istatina A to faccia di nunziata

    Rém                      Do               Sol              Do Fa

    Collu d'acula marina Cù la pelle basirgata

                                  Do             Sol               Fa Do

    Collu d'acula marina Cù la pelle basirgata

     

    Fa DO

     

    Do                             Sol                                     Lam        Sol

    Labre d'uva malvasia Cume duie ale accuppiate

    Do                               Sol                                      Fa Sol

    Fronte spechju è pusia Di settembre vi n'andate

    Do                               Sol                             Fa Sol

    Chjar di luna nustalgia Cù li pianti di la fata

    Rém                 Do                 Sol              Do Fa

    Bocca toia via via Lingua è parulla fidata

                             Do                 Sol             Do Fa Do

    Bocca toia via via Lingua è parulla fidata…

     

    Fa DO

     

    Do                                Sol                                      Lam        Sol

    E bracce chjama luntana Spinu d'alba è di serenu

    Do                          Sol                                           Fa Sol

    Dinochje di la sulana Pochju chetu è tempu pienu

    Do                   Sol                                     Fa Sol

    Cù la so sete liata E to mani à lu scupertu

    Rém                     Do                    Sol                        Do Fa

    Focu è fola sunniata Di e to ghjambe a libru apertu

                                Do                    Sol                         Fa Do

    Focu fole e sunniate di e to ghjambe à libru apertu…

     

    Fa DO Fa DO

     

    Do                          Sol                                     Lam           Sol

    U to corpu muscatellu Pianu pianu respiratu

    Do                               Sol                                     Fa Sol

    Nant'à l'onde lu battellu Di u ricordu prufumatu

    Do                    Sol                                            Fa Sol

    U billicu nidicale Sessu e ventu inzzucheratu

    Rém                         Do                 Sol                Do  Fa

    In pettu nidu e piuvale U core d'acellu sfiatatu

                                     Do                 Sol                Do     Fa Do

    In pettu nidu e piuvale U core d'acellu sfiatatu

     

     

    Mi frisgianu a memoria

    Issi capelli ricamati

    Ochji calighjine è storia 

    Pè isse strade è lochi amati

     

    Sopr'à l'acqua d'istatina

    A to faccia di nunziata 

    Collu d'acula marina 

    Cù la pelle basirgata

     

    Labre d'uva malvasia

    Cum'è duie ale accuppiate

    Fronte spechju è puesia 

    Di settembre vi n'andate

     

    Chjar di luna nustalgia

    Cù li pianti di la fata

    Bocca toia via via

    Lingua è parulla fidata...

     

    E bracce chjama luntana

    Spinu d'alba è di serenu

    Dinochje di la sulana

    Pochju chetu è tempu pienu

     

    Cù la so sete liata

    E to mani à lu scupertu

    Focu è fola sunniata

    Di e to ghjambe à libru apertu...

     

    U to corpu muscatellu 

    Pianu pianu rispiratu 

    Nant'à l'onde lu battellu

    Di u ricordu prufumatu

     

    Un billicu nidicale 

    Sessu ventu inzuccheratu

    In pettu nidu è piuvale 

    Un cor d'acellu sfiatatu...

     

    Ghjacumu Fusina 

    Un ghjornu, una canzona : Petru Guelfucci - Paisaghji

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    1
    Mercredi 5 Octobre 2022 à 12:00

    Un grand classique de Petru...Cette voix qui s'est éteinte après avoir tant chanté la Corse et ses traditions..

    Bonne soirée 

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :