• U prete andria - Poletti

    U prete andria - Poletti

    Et dire qu'on croit tout connaître ... Accords "sunemu" Pour mon épouse à moi, ma Marie qui parle des mêmes choses.

    U prete andria - Poletti

    MI/LA min/MI

    MI/LA min/RE min/LA min
    Tuttu di neru é capigrisgiu, s’hè inghjinuchjatu u prete andria
    FA/DO/RE min/MI
    A neve ci hà lasciatu un frisgiu, in balco di a sacristia
    FA/DO/RE min/LA min
    Hè l’ora di l’ultima messa, l’altare di ci voli à appruntà
    FA/DO/MI/LA min
    A ciccona un hé piu listessa, c’hè piu ch’un buttone à appuntà

    Ripiddu
    FA/DO/RE min/LA min
    Dura la vita dolci ghjorni, eramu ricchi à sgio currà
    FA/DO/MI/LA min
    Oghje bianchi so i cuntorni, per un prete chi si ne va

    MI/LA min/RE min/LA min
    Piu un zitellu un si vede, so pè issi mondi à ghjucà
    FA/DO/RE min/MI
    Stabatini di poca fede, piu pront’à ride chi à preca
    FA/DO/RE min/LA min
    Quantu n’ha minatu scabochji, ancu u maestru era d’accordu
    FA/DO/MI/LA min
    U tempu di vultassi l’ochji, hé dighja l’ora di u ricordu

    Ripiddu

    MI/LA min/RE min/LA min
    E dumeniché di prucessione, si ne ridia ancu cristu
    FA/DO/RE min/MI
    A si beia cun passione, l’omu di diu è u cummunistu
    FA/DO/RE min/LA min
    Quelli di tandu s’accettavanu, avianu d’altre cose à sparte
    FA/DO/MI/LA min
    Un c’era tantu orgogliu vanu, é nimu d’amparalli l’arte

    Ripiddu

    MI/LA min/RE min/LA min
    Po c’he dinu l’ora mischina, di u silenziu piu supranu
    FA/DO/RE min/MI
    Quand’ella stringhjia la falcina, cu e donne é u so cantu stranu
    FA/DO/RE min/LA min
    D’u matrimoniu di Rosetta, si ne parla sempre anch’ava
    FA/DO/MI/LA min
    U pater nostru era in pumpetta, l’acqua mancava tempi fà

    Ripiddu

    MI/LA min/RE min/LA min
    Tuttu di neru é capigrisgiu, s’hè inghjinuchjatu u prete andria
    FA/DO/MI/LA min
    A neve ci hà lasciatu un frisgiu, in balco di a sacristia

     

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    1
    Samedi 16 Mars à 14:39
    Wow, fantastic blopg layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your website iss fantastic, let alone tthe content!
    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :