• Lamentu di u prigiuneru

    Lamentu di u prigiuneru

    Lamentu di u prigiuneru

    (Accords "Sunemu")

    MI min / SOL
    Da ch'eo mi trovu
    SI 7 / MI min
    In prigione serratu
    MI min / DO
    Chjamu la musa
    SI 7 / MI min
    Ch'ella veng'a u mio latu
    LA min / MI min
    Ma sì ella ùn hè cunfusa
    SI 7 / MI min
    Racunterà u mio passatu.


    SI 7 / MI min

    U capu in sena
    Cù la manu à lu core
    Pensu è ripensu
    Cù qual'facciu l'amore
    Ma più pensu à lu tenente
    Ch'à li corsi ci ne vole.

    Ciò ch'ellu vole
    Di per mè una sone
    Di quattru corsi
    N'hà messu trè in prigione
    È pò c'hà spiccati à tutti
    Privu di cunversazione.

    Quellu chì resta
    In prigiò c'hè digià statu
    L'hà rasatu la testa
    È pò dopu l'hà serratu
    Face chì di quattru corsi
    Più nisunu ùn s'hè scurdatu.

    Paisanu eo
    Chjamatu per cinqu'anni
    Ne pregu à Diu
    Sempre allegri passali
    Ma lu latru s'hè vandatu
    In galera vole mandami.

    Li pughjeranu
    Li soi purgatoriu
    S'ell'hà sapesse
    Ch'eo scrivu nant'à stu fogliu
    O lu mondu diceria
    Ch'ell'ùn hà tamantu orgogliu.

    Goffu è di cima
    Di mezu pare un'imbutu
    Da lu spinacciu
    Ne fala à usu imbutu
    O s'hè voi lu vidarete
    O cum'ell'hè malfututtu.



    Version Canta u populu corsu

    Version L'arcusgi

    Lamentu di u prigiuneru, tradiziunale Rusiu par pijedid Pro @ 2007-09-14 – 08:05:47
    (Di)ce :
    Da ch'o mi trovu
    In prigione serratu
    Chjamu la musa
    Chì'l'venghi à lu mio latu
    Ma sì ella n'ùn hè cunfusa
    Racunterà'l mio passatu

    Lu capu in sena
    Cù la manu à lu core
    Pensu è ripensu
    Cù qual'facciu l'amore
    Ma più pensu à lu tenente
    Chì à li Corsi ci ne vole

    Sò ch'ellu vole dì
    Per mè n'ùn a sò ne
    Di i quattru Corsi
    N'hà messu trè in prigione
    È po ci hà spiccatu à tutti
    Privi di cunversazione

    Quellu chì resta
    In prigiò ci hè'già statu
    Prima l'hà rasatu la testa
    È poi dopu l'hà serratu
    Face chì di i quattru Corsi
    Di nisunu s'hè scurdatu

    Poli son'io
    Ingagiatu di cinque anni
    Ne pregu à Diu
    Sempre allegru di passà mi
    Chì lu latru s'hè vantatu
    In galera vole mandà mi

    Li purgheranu li soi in purgatoriu
    Sì la sapessi
    Ch'o scrivu nantu stu fogliu
    Ma à lu mondu diceria
    Ch'ellu ùn hà tamantu orgogliu

    Goffu hè di cima
    Di fondu pare imbutu
    Cù lu spinacciu
    Chì ghjè bellu zumbutu
    O sì vo lu viderete
    O cum'ellu hè malfuttutu !

    Version traditionnelle Rusiu (mp3)
    http://paghjella.blog.fr/

     

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :