• Lamentu di u banditu - Tino Rossi

    Lamentu di u banditu - Tino Rossi

    Je sais, ce chant est déjà présent sur "Fasgianu" ... mais pas cette video.

    Lamentu di u banditu - Tino Rossi

    Oramai a mezza machja eu so banditu
    Ma se banditu so, hè per l'onore
    Par campa for di legge e da rimitu
    Ancu di l'arba eu rispettu lu fiore.
    U drittu hè la raggio di li me guaï
    Un corsu hè curagiosu e vile mai(bis)

    A vita di u banditu hè mischinella
    Si sta ancu l'arme nude a for di rettu
    U vole, di una fronda o di un acella
    Mi porta di u nemicu e lu suspettu
    Cume l'antichi corsi omi di core
    Pronti se m'a tumbà e pronti a more(bis)

    Sola una stilittata mi cunfonde
    In tutta sta verdura generosa
    Quande u chjamu e chi l'ecu risponde
    Senza dammi la voce di la me sposa
    Di basgi quandu mi trovu privu
    Mi pare d'esse più mortu che vivu (bis)

    O Corsica annanata da lu mare
    Terra di eroi addulurata e sola
    Le to virtù le tengu tante care
    Chi di la sorte hè cio chi mi cunsola
    Di sangue per rompe le to catene
    Daria di lu core e le me vene ( bis)

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :