• EPPÒ - Core Timpesta

    EPPÒ - Core Timpesta

    Core timpesta

     

    Lam

    Dalla avà

    Cosa aspetti per d’altri campà

                                       Rém

    Ùn ci hè ch’una verità

                       Mi7               Lam

    Quella di u tempu chì passa

     

    Lam

    Balla avà

    À l’avvene un’ infedeltà

                                       Rém

    Fà l’amore, sunnià

                       Mi7               Lam

    A toia la Babilonia

     

                 Rém

    Core timpesta

                                      Lam

    Cavalieru in le grande tundrà

                  Rém

    Notte di festa

                          Mi7

    E di perestroiccà

    Ti basta à dumandà

     

    Lam

    Balli cun mè o cumpà

    Ciocarlia, calincà

    Cusì dalla avà

                                 Rém

    Riturnelle è tralalà

                Mi7           Lam

    Ti senti bè, fatti vivu

     

    Lam

    Girandulà po saltà

    Aiò via trà li mari

    Di gioia sulcà

                                 Rém

    Vai cum’ella ti và

                Mi7           Lam

    Ti senti bè, l’alma viva

     

    Lam

    Samurai

    O facchiru o gaucho d’Urugay

                                 Rém

    U to cumpagnu di guai

                Mi7           Lam

    In l’orizonte oramai

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    1
    Dimanche 6 Mars 2022 à 08:08

    Un très agréable découverte pour moi.J'ai apprécié

    Bon dimanche

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :