• Charles Rocchi est mort

    Charles Rocchi est mort

    Carlu Rocchi - A Falata di Ficaghjola

    Charles Rocchi est mort

    Lam
    Canzona ch'hè nata di notte
    Lam rem
    Cù u ventu chì sbatti e porte
    Rem lam
    Focu spentu è rotta paghjola
    Lam mi mi7 lam
    Gattu piattu daret'à spazzola
    lam rem lam
    I zitelli cantanu à a scola
    lam mi mi7 lam
    A falata di Ficaghjola.

    lam/mi7/lam

    Tabacu è chjodi a canzona
    Chì canta è l'altru chì sona
    Per e strade u sumere camina
    È roncà tutta la matina
    Bastone è manicu di piola
    A falata di Ficaghjola.

    Ciucciu è Carlucciu u ghjornu
    Colpi di bichjeri di Patrimoniu
    Muratore senza cazzola
    Piscatore hà persu a ragnola
    Ballate ind'è quella viola
    A falata di Ficaghjola.

    Grossu Minutu à Lupinu
    À collu à zucca di vinu
    Galli è galline ind'à sporta
    Paghjelle à voce rivolta
    Canta pignatta è cazzarola
    A falata di Ficaghjola

    In Cardu, Casevechje è Ville
    Funtane ne cantanu mille
    Bastia ind'i carrughji stretti
    Spazza u sole nant'à i tetti
    Cardellina è cinciriola
    A falata di Ficaghjola
    Canta cardellina è cinciriola
    A falata di Ficaghjola.

    (Eugène Anarella)

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :