• Antoine Ciosi - I stradaghji

    L'auteur de la chanson est Eugène Anarella.

    I stradaghji

     

    Ciosi - Anarella

    Capo4

    Lam                        Do            Mi                Lam

    Ne parleranu à a veghja di tutti sti stradaghji

    Lam               Do                               Mi               

    Feste è trulaleru li ghjorni è settimane

    Sempre pieni d’imbrogli, di donne è di guai

                                                                                  Lam

    Quandu la pianteranu u diavule sangue d’un cane

     

    Lam              Do         Mi                Lam

    Ellu la si passava beatu è spenseratu

    Lam                 Do                                  Mi               

    Santu di Canavaghja sgaiuffu è stradaghju

    Per cantà, manghjà è beie paria propriu natu

                                                                           Lam

    In cantina Ghjuvan Carlu a notte à u Rataghju

     

    Lam                    Do           Mi             Lam

    Cosa averà pensatu lu nostru creatore

    Lam                    Do                                   Mi               

    Fallu tantu assitatu è tantu manghjuscone

    Di lu fume d’arrostu ghjera sempre à l’odore

                                                                       Lam

    O Santu chi tu scioppi d’una indigestione

     

    Lam                   Do            Mi          Lam

    Ognunu à lu paese sempre à li dicia

    Lam                       Do                                 Mi               

    O Santu pianta à pena tutta sta bivendaghja

    Spendi li to danari per tutta la Bastia

                                                                      Lam

    E più n’un ti si vede quassù per Canavaghja

     

    Rém                                                     Lam

    Spendi li to danari per tutta la Bastia

                                   Mi                           Lam

    E più n’un ti si vede quassù in Canavaghja

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :