• U lamentu di Fasgianu

    C'est une des premières chansons que j'ai eu plaisir à chanter.

    U Lamentu di Fasgianu

     


    LA min Ré min LA min  LA min Ré min               LA min
    Di lu vintisette lugliu,   o quantu mi n’aghju da invena

    LA min MI7              LA min       MI7         LA min
    Possu di chi in la mio casa si n’hè cansata la piena

    LA min MI7          LA min     MI7          LA min
    E s’hà paratu à Fasgianu o la mio pescia serenu !


    Ma Fasgianu nun hè mortu, hè andatu à amparà l’arte
    N’hà da tesse la percalla cumu parlanu le carte
    N’hà da tesse lu villutu, via di le nostre parti.

    O chi cattiva stagione! ùn si trova mancu preti!
    Ti vulia fatti onori o Fasgià chi la ti mèriti
    E n’ere sempre lu primu da l’Imposti à li Pinnechji.

    O quandu ne ghjunghjeremu à la Porta d’Ampugnani
    L’amici cù li parenti à l’incontru veneranu
    Videranu ghjunghje à Turcu ma nun ci serà Fasgianu.

    Ma Fasgianu ùn era vechju per avè vinticinqu’anni
    Ne fecia lu serviziu cum’è un poltru di trè anni
    Ne fecia lu serviziu cum’è un poltru di trè anni

     

    Différentes versions :

    Charles Rocchi

    Tony Toga

     

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    1
    Anto' Albertini
    Dimanche 14 Janvier à 11:25

    Très belle  interprétation de ce lamentu classique chanté par tous les grands de la chanson corse.

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :