• M'innamoru - Antoine Ciosi - Versini



    L’aria accarezza, si vede stelle
    In di l’occhji di tutt’ezitelle,
    U sole bellu si face d’oru
    E m’innamoru

    A mezu pratu c’e tanti fiori
    Femu e cullane cume i signori
    U sole bellu ti veste d’oru
    E m’inamorru

    I polloni mirondonu e so rame
    Contemuci tutt’e nostre brame
    U sole bellu ti frisgia d’oru
    E m’inamorru

    Piu que l’aqua fresca di a funtana
    Sè fresca, sè limpida, sè sana !...
    U sole bellu t’incroscia d’oru
    E m’inamorru

    Si so carchi di sangue i chirasgi
    E tempu di pendini e di basgi.
    U sole bellu t’accende d’oru
    E m’inamorru

    Ghjacumu Santu VERSINI 1867-1922

    http://isula.forumactif.com/t47-versini-ghjacumusantu

    M'innamoru - Antoine Ciosi - Versini

    Feuilleter A Cispra

     

    Partager via Gmail

    Tags Tags : , , , , , , ,
  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :