• Forse - Diana Saliceti

    Pour ma puce

    Forse - Diana Saliceti

    Sol / Rém / Sol / Lam / Mi

    Forse u sole avia amparatu à u tonu di piattà a so luce daret'à un tendone

    / Rém / Sol / Lam / Mi

    Forse l'acqua dicia à e mille surghjente di pudè dà la vita à millaie di ghjente

    Do / Sol / Lam / Mi / Fa

    Forse a terra avia in ella u furore chì m'ai datu tù ogni mane à bon'ora

    / Rém / Sol7 / Lam / Mi / Fa / Sol

    Forse n'aghju amparatu fole è parolle ingir'à e to spalle sempre aperte o bà

     

    Sol / Rém / Sol / Lam / Mi

    Forse l'ora serena avia una fine per fà nasce più belle l’ore anderine

    / Rém / Sol / Lam / Mi

    Forse u fustu finu di a mo zitellina avà scopre beatu una nova matina

    Do / Sol / Lam / Mi / Fa

    Forse chi a mo terra mi l'ai data tù sempre cusì sinceru chjamendu mi o ciù

    / Rém / Sol7 / Lam / Mi / Fa / Sol

    Forse chi a to voce avà hè cum’un filu ch'eo lasciu corre in darnu daret’à tè o bà

     

    Rém / Sol7 / Lam / Mi

    Rém / Sol7 / Lam / Mi / Fa / Sol

     

    Sol / Rém / Sol / Lam / Mi

    Forse chi l'uceanu è u neru marosu sò quì per fà cappià u core amurosu

    / Rém / Sol / Lam / Mi

    Forse chi a timpesta è a bianca saetta sempre s'intricceranu sempre mi l'ai detta

    Do / Sol / Lam / Mi / Fa

    Forse chi a mo pelle hè fatta da a toia è chi pensendu à què rinascerà a gioia

    / Rém / Sol7 / Lam / Mi / Fa / Sol

    Forse chi a mo pena un hè in l'universu ch’è una goccia spapersa a lacrima per tè

     

    Rém / Sol7 / Lam / Mi

    Rém / Sol7 / Lam / Mi / Fa / Sol

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    1
    Vendredi 6 Juillet 2018 à 23:38

    Joli chant...

    2
    Samedi 7 Juillet 2018 à 07:18

    C'est très beau, j'aime beaucoup.

    Bises et bon weekend

    3
    Samedi 7 Juillet 2018 à 09:42

    Je la suis depuis ses débuts,une très belle voix !

    Bon samedi.

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :