• Brunetta

    Carlu Rocchi reprise par Maï

    BRUNETTA

    Maï
    Am. Em. Am. Em / Am. Em. F. G. Am / Am. Em. F. G. Am.

    Carlu Rocchi
    Couplets 1 & 2 Fam Dom Fam. Dom / Fam. Dom. DO#. MIB. Fam / Fam. Dom. DO#. MIB. Fam
    Couplets 3 & 4 Fa#m Do#m Fa#m Do#m / Fa#m Do#m. Ré. Mi. Fa#m / Fa#m Do#m. Ré. Mi. Fa#m
    Couplets 5 Solm Rém Solm Rém / Solm Rém. MIB. FA. Solm / Solm Rém. MIB. FA. Solm

    Brunetta datti curagiu
    Chì da quì s’apre lu cantu
    Li scherzi chì tù m’ai fattu
    Per tè li vogliu dà cantu
    Ma sinceru cum’è mene
    Ùn ne truverai un antru

    Turneremu à ripigliane
    Brunetta lu nostru amore
    Nun ci vole medicina
    Ne visite di duttore
    Abbasta ch’è tù m’accordi
    Un cantu in lu to core

    Chì tù n’andave à le legne
    Era più d’una simana
    Oghje cù lu mio permessu
    N’ai empiutu una tramezana
    Ùn ti vogliu più accumpagnane
    Mancu andendu à la funtana

    N’aghju un chjodu in lu mio core
    Di martellu ribattutu
    Signore datemi forza
    Madona datemi aiutu
    Per pienghje è per suspirane
    Per n’hè tempu perdutu

    Brunetta lu nostru amore
    Quandu pocu n’hè duratu
    Hè cuminciatu d’aprile
    Di maghju hè terminatu
    Hà fattu cum’è la scopa
    Hà fiuritu è ùn hè granatu

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :