• A morte Di Filicone

    Il suffit de fermer les yeux ...

    A Morte di Filicone
    (Tradiziunale)

    Impiecà vogliu la musa
    Per fanne duie canzone
    Mi ritrovu indu le poghje
    È dimoru in Albitrone
    Ne sò tristu è scunsulatu
    Chì ghjè mortu Filicone

    Quand’elli a senteranu
    I cacciadori in Casinca
    Ch’ell’hè mortu Filicone
    À lu pede d’un listinca
    N’hè mortu bell’onoratu
    C’un cingnale capu à capu

    L'aghju fattu un cimiteriu
    Tuttu cintu à muraglione
    Nunda chè di maestranza
    Ci aghju qualchì pataccone
    Senza cuntà l'altru restu
    È po tutte le curone

    L'aghju fattu a so cascia
    Tutta piena di pattume
    Po ripostu lu so capu
    Nantu à un cuscinu di piume
    Ùn vogliu fà cum'è quelli
    Chì li si lampanu in fiume

    La Mort de Filicone

    Que ma muse m'aide donc
    A écrire cette chanson
    Je me revois, sur les collines
    Moi qui habite à Albitrone
    Et qui ai bien de la peine
    D'avoir perdu Filicone

    Je lui ai construit un cimetière
    Que j'ai ceint d'une muraille
    Qui m'a coûté bien cher
    En journées de travail
    Sans compter, de mes gestes
    Les couronnes et tout le reste

    Je lui ai fait un cercueil
    Mis une litière de paille
    Et fait reposer sa tête
    Sur un coussin de plumes
    Je ne veux faire comme certains
    Qui jettent aux rivières leur chien ...

    Partager via Gmail

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :